Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić dostępność usług dla wszystkich, również dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie środowiska, w którym każdy — niezależnie od stopnia sprawności — mógł swobodnie skorzystać z oferowanych rozwiązań.
Wysoka jakość obsługi oraz eliminowanie barier w dostępie do usług to dal nas kwestie kluczowe.
Zapewniamy indywidualne wsparcie – pomagamy w załatwieniu spraw, zrozumieniu oferty i wyborze najlepszego rozwiązania.
Nasi pracownicy są odpowiednio przygotowani, by skutecznie pomagać i odpowiadać na różnorodne potrzeby.
Naszym priorytetem jest to, aby każdy klient czuł się traktowany z uwagą i szacunkiem – a korzystanie z naszej oferty było możliwe bez przeszkód.
Kładziemy nacisk na funkcjonalność, przejrzystość i wygodę – bo dostępność to nie dodatek, lecz standard, który stale rozwijamy.
W DOMTEL dbamy o potrzeby wszystkich naszych Klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Nasze Biura Obsługi dostępne są dla każdego.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasza strona internetowa była dostępna dla wszystkich, również dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Dbamy o to, aby była przejrzysta, funkcjonalna, zrozumiała i zgodna ze standardem WCAG (Web Content Accessibility Guidelines), co umożliwia komfortowe korzystanie z niej osobom z różnymi potrzebami. Obejmuje to m.in.:
Nieustannie pracujemy nad tym, aby nasza strona internetowa była intuicyjna, przejrzysta i dostępna dla każdego – niezależnie od ograniczeń.
Pracownicy DOMTEL zostali przeszkoleni z obsługi klienta z niepełnosprawnością.
DOMTEL dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostosowanie w Biurach Obsługi Abonenta do obsługi osób o ograniczonej mobilności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Klienci niesłyszący lub niedosłyszący mają możliwość skorzystania we wszystkich Biurach Obsługi Abonenta DOMTEL z bezpłatnego tłumacza języka migowego.
Połączenie z tłumaczem migowym dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Klienci mogą skorzystać z usługi w wybranej formie:
Połączenie z tłumaczem migowym dostępne jest na stronie DOMTEL - Tłumacz języka migowego
Osoby ze szczególnymi potrzebami, w tym osobom niewidomych i słabowidzących w dowolnym Biurze Obsługi Abonenta mogą skorzystać z dostępnej lupy.
Na życzenie, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępniamy dokumenty (w tym informacje przedumowne, zwięzłe podsumowanie warunków umowy oraz pozostałe wymagane dokumenty) w formie elektronicznej, w formacie tekstowym (także przygotowane do odczytu maszynowego) lub w formie papierowej – wydruk z zastosowaniem dużej czcionki bądź sporządzone w alfabecie Braille’a.
Faktury czytelne dla każdego – na życzenie, w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku, umożliwiamy otrzymanie faktur i szczegółowych wykazów usług w formacie tekstowym wysłanym mailem lub na papierze z użyciem dużej czcionki bądź sporządzone w alfabecie Braille’a.
Aby otrzymać od nas takie dokumenty, należy złożyć zamówienie:
Poniżej udostępniamy cenniki i regulaminy dużą czcionką.
Wszystkie dokumenty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta DOMTEL.
Jeśli nasze usługi nie spełniają wymogów dostępności, które wynikają z przepisów, możesz nam to zgłosić. Zrobisz to w następujący sposób:
Pamiętaj, aby w zgłoszeniu zawrzeć :
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia.
Jeżeli termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Ciebie o tym. Podamy nowy termin, nie później niż 2 miesiące, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie niedogodności.
Jeśli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w zgłoszeniu, zaproponujemy alternatywny sposób.